• Expertises
Thema's

Interessante onderwerpen

Onze oplossingen staan niet op zichzelf. Er is altijd een bovenliggend onderwerp waar we organisaties mee helpen. Welk thema staat bij jullie hoog op de agenda?

twee collega's werken samen achter een laptop
Werknemer met tas op weg naar eerste werkdag

Onboarding

Hoe geef je onboarding in jouw organisatie een boost? Je nieuwe medewerkers starten vol verwachting. Hoe maak je die waar? Hoe zorg je ervoor dat nieuwe werknemers zo snel mogelijk up-to-speed zijn? Dit begint vaak al voor de eerste werkdag.

Meer lezen over onboarding.

Een weerwar van spoorwegkruisingen

Safety

Een veilige werkomgeving is een optelsom van factoren.  Het gaat hierbij niet om het halen van een vinkje, maar om het neerzetten van een veiligheidscultuur. Hoe zorg je voor een veilige werkomgeving? Van fysiek tot sociale veiligheid.

Meer lezen over safety.

Medewerkers in overleg

Compliance

Compliance is toch een kwestie van duidelijke protocollen? Tegenwoordig niet meer. In een steeds complexer wordende werkomgeving, is het belangrijk dat een medewerker in staat is het juiste te doen. Vooral in nieuwe situaties in het grijze gebied.

Meer lezen over compliance.

close up van handen die werken op een mobiele telefoon

Privacy, informatiebeveiliging en AVG

Goede omgang met informatie op de werkvloer is van essentieel belang. Om de continuïteit van je bedrijf te garanderen en om ervoor te zorgen dat er geen persoonsgegevens op straat komen te liggen. Een hack of een lek zit in een klein hoekje. Hoe ondersteun je medewerkers hierbij het goede te doen?

Meer lezen over informatiebeveiliging.

Tafel met koffiekopje met tekst begin

Adoptie en implementatie

Een nieuw proces of systeem? Veel organisaties beseffen dat de mensfactor bepalend is. Neem medewerkers mee in het waarom van een verandering. Zo creëer je een succesvolle implementatie.

Meer lezen over adoptie en implementatie.

Een blik in een callcenter met telefonerende mensen

Klantgerichtheid

Een goede Customer Experience (CX) betaalt zich uit. Om als organisatie onderscheidend te zijn en mee te blijven tellen, zijn klantgerichtheid en goede service essentieel. Hoe draag je klantgerichtheid uit in de gehele keten? Van Klant Contact Centrum (KCC) tot magazijnmedewerker.

Meer lezen over klantgerichtheid.

Sfeerfoto van een bibliotheek met meerdere verdiepingen en ruimte vide

Vakkennis

Je medewerkers zijn de ogen en oren van je organisatie. Hoe zorg je ervoor dat ze de klant begrijpen, de diensten en producten door en door kennen en het juiste advies geven?

Meer lezen over vakkennis

We denken graag mee over de thema's die bij jullie spelen

Bel of mail ons even.

Eefje Albers

Eefje Albers

Directeur
eefje.albers@brightalley.nl
Business Done Differently Powered by Conclusion
© Conclusion 2022   |  De kleine lettertjes  |  Privacy & Security  |  Cookies
  • Expertises
© Conclusion 2022   |  De kleine lettertjes  |  Privacy & Security  |  Cookies