Betere marktinzichten door Front-end development Royal FloraHolland
De dynamiek en hectiek van tientallen ‘treintjes’ met karren vol bloemen, die kriskras door elkaar rijden in immense veilinghallen. Handelaren die gefocust op de klok staren en azen op de beste deal. De enorme hoeveelheid en gevarieerdheid in bloemen, afkomstig uit zo’n 50 landen die elke dag van eigenaar wisselen. De bloemenveiling in Aalsmeer is niet alleen een wereld op zich, maar ook de grootste bloemenveiling ter wereld. Dagelijks verhandelt Royal FloraHolland 25 miljoen bloemen en planten met een jaaromzet van 4,6 miljard. Ook hier digitaliseert het hele proces van handel en logistiek in hoog tempo. En wordt de business steeds meer data driven.
Klant
Royal Flora Holland

Markt
Retail, Voedsel & Agri
Thema
Fit for purpose software
Publicatiedatum
12 november 2019


“Bij AMIS willen we altijd de know-how koppelen aan de know-why. Waar doet een klant het voor.”
"Het AMIS-team denkt verder dan front-end en pakt ook back-end taken in scrumteams op, dat spreekt me aan."

"Bij AMIS werk je als consultant, met de vrijheid om je dag in te delen en kansen naar je toe te trekken."
