Projecten en uren
Werken jullie veel op projectbasis waarbij uren worden gefactureerd? Dan biedt de software van AFAS echt uitkomsten, mits deze goed is ingericht in het systeem en in jullie processen.
Onze diensten
Als projectleider wil je de projecten goed onder controle hebben. Toch komen wij het regelmatig tegen dat projecten uitlopen en meer (niet-doorbelaste) uren worden geschreven dan afgesproken. Door AFAS slim in te richten, het proces aan te passen en te werken met een paar handige tools en analyses, kunnen jullie meer geld verdienen met jullie projecten.
Een heel praktisch voorbeeld: voordat we met AFAS werkten duurde het twee weken voordat de facturen werden verstuurd. Nu gebeurt dit binnen drie dagen.
Beheer as a service
Beheer en implementatie van een nieuw softwaresysteem is onze specialiteit. Wij weten als geen ander hoe uitdagend dit proces kan zijn. Sterker nog, Conclusion AFAS Solutions is ontstaan vanuit eigen praktijk. De implementatie van AFAS bij Conclusion was een van de grootste ERP-integraties. De technische implementatie verliep voorspoedig, terwijl de verbetering en processen de meeste tijd en energie kostten.
Een goede implementatie is het halve werk
AFAS voert de implementatie uit. Wij zorgen ervoor dat de inrichting van de software bij jullie past en dat deze beheersbaar blijft voor nu en in de toekomst. Wij duiken in jullie organisatie, waarbij we de mogelijkheden van onze software koppelen aan wat jullie nodig hebben.
Slimme optimalisaties met grote impact
Techniek en software staan nooit stil. Ook de software van AFAS wordt continu verbeterd. Essentiële functionaliteiten ontwikkelen wij constant door voor jullie organisatie. Zo blijven jullie bedrijfsprocessen up-to-date, terwijl wij de implementaties en optimalisaties van deze nieuwe functionaliteiten uit handen nemen.
Extra aandacht voor administratieve processen
Veel organisaties zijn gewend om projecten en de bijbehorende administratie pas aan het einde te controleren. De financiële afdeling gaat aan de slag met de facturen, maar moet bij de projectleiders en medewerkers eventueel extra informatie ophalen. Dit kost veel tijd en de foutmarge is groot.
Wanneer de financiële administratie vanaf het begin goed is ingericht, kunnen jullie medewerkers met slechts één druk op de knop de facturatie starten. Dit scheelt veel tijd.
Jammer genoeg zien wij regelmatig dat de omgeving niet volledig ingericht en dat de interne werkprocessen niet zijn aangepast. Hierdoor worden vaak diverse Excellijsten bijgehouden waardoor de tijdwinst niet wordt gerealiseerd.