Samen succesvol: hoe negen bedrijfsentiteiten samenkomen in Dynamics 365 Finance & Operations
Consultant Roderick vertelt: “Alle entiteiten moeten onderling communiceren om tot het eindproduct te komen”
Negen bedrijfsonderdelen verspreid over twee landen, 15.000 producten, een ERP-systeem en verschillende losse maatwerkapplicaties. De opdracht: alles samenbrengen in Dynamics 365 Finance en Operations (F&O). Roderick Ensink, consultant Microsoft Dynamics F&O bij Conclusion MBS, ging de uitdaging het afgelopen jaar aan voor een toonaangevende leverancier van aluminium tentconstructies. In dit artikel vertelt hij hoe je zoiets aanpakt en waarom zijn creatieve blik hierbij verschil maakte.
19 juni 2025 | Nieuws | Door: Roderick Ensink
Deel

Als consultant is het mijn verantwoordelijkheid om bedrijfsprocessen te vertalen naar een efficiënte Dynamics-inrichting
Als ik hun vertrouwde processen zo kan ombuigen naar iets waar ze echt enthousiast van worden dan heb ik mijn werk goed gedaan