Microsoft Dynamics Managed Services
Dankzij onze Managed Services voor Microsoft Dynamics 365 word je volledig ontzorgd, beschik je (desgewenst) 24/7 over support voor eindgebruikers en heb je altijd optimale performance.
De meerwaarde van onze Managed Services
Nadat Conclusion MBS het Microsoft Dynamics 365 ERP- en CRM-platform bij je organisatie heeft geïmplementeerd, houdt het niet op. Dankzij onze Managed Services zorgen we er onder meer voor dat:
Het resultaat? Door de totale ontzorging hoef je als organisatie niet meer bang te zijn dat je systeem eruit komt te liggen of je bedrijfsprocessen gaan haperen.
Wat maakt Managed Services bij Conclusion MBS uniek?
Met decennia aan Microsoft Dynamics-ervaring en een status als Microsoft Gold-partner op zak, is Conclusion MBS de partij bij uitstek om alles vóór, tijdens en na de implementatie van Dynamics 365 voor haar rekening te nemen. Dankzij de volgende unieke Managed Services-aspecten haal jij als organisatie het maximale uit het platform:
Altijd passende support
Afhankelijk van de gewenste of benodigde service level agreement (SLA) die we overeenkomen, kan Conclusion MBS 24/7 support bieden. Wij onderscheiden daarbij vier supportlevels:
- Level 0: Kennisbank, waarbij gebruikers altijd in staat zijn (mede dankzij ons self-service portal) om een groot deel van de veelvoorkomende vragen of issues zelf op te lossen.
- Level 1: Bij vragen of verstoringen van level 1 gaan je eigen IT’ers aan de slag met de issues. Vanzelfsprekend worden ze, indien nodig, adequaat door onze specialisten ondersteund.
- Level 2: Kan je eigen IT-afdeling een vraag niet beantwoorden of incident niet oplossen? Dan worden de vragen of incidenten doorgezet naar de technische en functionele consultants van onze eerstelijns support. Op dit niveau bieden we vanuit Conclusion MBS full-package en full-spectrum ondersteuning.
- Level 3: Wanneer er ook dan nog geen oplossing mogelijk is, gaat het door naar de tweedelijns support. Dat kan ook een derde partij zijn, zoals Microsoft of de leverancier van een extensie.
Stel zelf je servicepakket samen
Onze Managed Services bestaan uit een brede waaier aan diensten, zoals support, service requests, break/fix, monitoring met periodieke health-check van de productieomgeving, technisch applicatiemanagement voor managed applicaties, ‘evergreening’, beheer en onderhoud van extensies, doorontwikkeling van het platform, het ontwikkelen van maatwerk en zowel technische als strategische consulting. Om de implementatie van Dynamics 365 te laten slagen, kunnen we je ook ondersteunen bij change management. Nadat we je uitgebreid hebben geïnformeerd en geadviseerd, beslis je zelf wat je wilt afnemen van onze diensten.
Technische en strategische consulting
Bij technische consulting kunnen onze experts je adviseren over en begeleiden bij alle mogelijke technische aspecten rondom het implementeren en leveren van managed applicaties binnen je Microsoft Dynamics-omgeving. Strategische consulting wil zeggen dat senior consultants of architecten je periodiek adviseren. Welke problemen kunnen we (nog meer) voor je oplossen? En wat kun je nog realiseren via bijvoorbeeld andere Azure-componenten, Power Platform en Dynamics-extensies?
Veelgestelde vragen over Dynamics licenties
Wat zijn de voordelen van Microsoft Dynamics Managed Services?
Wat kost Microsoft Dynamics 365 onderhoud en support?
Wat houdt het governance-model voor Managed Services in?
Verder praten over Microsoft Dynamics support?
Mail of bel Jan-Douwe gerust.