Microsoft Dynamics Managed Services

Dankzij onze Managed Services voor Microsoft Dynamics 365 word je volledig ontzorgd, beschik je (desgewenst) 24/7 over support voor eindgebruikers en heb je altijd optimale performance.

Conclusion MBS collega's overleg

De meerwaarde van onze Managed Services

Nadat Conclusion MBS het Microsoft Dynamics 365 ERP- en CRM-platform bij je organisatie heeft geïmplementeerd, houdt het niet op. Dankzij onze Managed Services zorgen we er onder meer voor dat:

Je ERP- en CRM-platform én alle bijbehorende software zoals add-ons altijd up-to-date zijn.
Eindgebruikers en je eigen IT-afdeling de gewenste Microsoft Dynamics-support krijgen.
Service requests (bijvoorbeeld m.b.t. aanpassingen van het platform) snel en kundig worden opgepakt en uitgevoerd.
Technische issues zo spoedig mogelijk worden opgelost.
De performance, veiligheid en gebruiksvriendelijkheid altijd optimaal zijn.
Je het maximale uit het platform haalt, bijvoorbeeld doordat onze experts periodiek op functioneel en architectuurniveau met je mee kunnen denken.

Het resultaat? Door de totale ontzorging hoef je als organisatie niet meer bang te zijn dat je systeem eruit komt te liggen of je bedrijfsprocessen gaan haperen.

Wat maakt Managed Services bij Conclusion MBS uniek?

Met decennia aan Microsoft Dynamics-ervaring en een status als Microsoft Gold-partner op zak, is Conclusion MBS de partij bij uitstek om alles vóór, tijdens en na de implementatie van Dynamics 365 voor haar rekening te nemen. Dankzij de volgende unieke Managed Services-aspecten haal jij als organisatie het maximale uit het platform:

Altijd passende support

Afhankelijk van de gewenste of benodigde service level agreement (SLA) die we overeenkomen, kan Conclusion MBS 24/7 support bieden. Wij onderscheiden daarbij vier supportlevels:

  • Level 0: Kennisbank, waarbij gebruikers altijd in staat zijn (mede dankzij ons self-service portal) om een groot deel van de veelvoorkomende vragen of issues zelf op te lossen.
  • Level 1: Bij vragen of verstoringen van level 1 gaan je eigen IT’ers aan de slag met de issues. Vanzelfsprekend worden ze, indien nodig, adequaat door onze specialisten ondersteund.
  • Level 2: Kan je eigen IT-afdeling een vraag niet beantwoorden of incident niet oplossen? Dan worden de vragen of incidenten doorgezet naar de technische en functionele consultants van onze eerstelijns support. Op dit niveau bieden we vanuit Conclusion MBS full-package en full-spectrum ondersteuning.
  • Level 3: Wanneer er ook dan nog geen oplossing mogelijk is, gaat het door naar de tweedelijns support. Dat kan ook een derde partij zijn, zoals Microsoft of de leverancier van een extensie.
Conclusion MBS managed service
Stel zelf je servicepakket samen

Onze Managed Services bestaan uit een brede waaier aan diensten, zoals support, service requests, break/fix, monitoring met periodieke health-check van de productieomgeving, technisch applicatiemanagement voor managed applicaties, ‘evergreening’, beheer en onderhoud van extensies, doorontwikkeling van het platform, het ontwikkelen van maatwerk en zowel technische als strategische consulting. Om de implementatie van Dynamics 365 te laten slagen, kunnen we je ook ondersteunen bij change management. Nadat we je uitgebreid hebben geïnformeerd en geadviseerd, beslis je zelf wat je wilt afnemen van onze diensten.

MBS consultants in overleg
Technische en strategische consulting

Bij technische consulting kunnen onze experts je adviseren over en begeleiden bij alle mogelijke technische aspecten rondom het implementeren en leveren van managed applicaties binnen je Microsoft Dynamics-omgeving. Strategische consulting wil zeggen dat senior consultants of architecten je periodiek adviseren. Welke problemen kunnen we (nog meer) voor je oplossen? En wat kun je nog realiseren via bijvoorbeeld andere Azure-componenten, Power Platform en Dynamics-extensies?

Veelgestelde vragen over Dynamics licenties

Wat zijn de voordelen van Microsoft Dynamics Managed Services?

Afhankelijk van welke managed diensten je van ons afneemt, kun je profiteren van de volgende voordelen: - Snel en adequaat oplossen van vragen en issues. - Maximale performance, minimale downtime van businessprocessen, optimale veiligheid en ultiem gebruiksgemak. - Je platform en eventuele extensies zijn altijd up-to-date en sluiten naadloos aan bij je actuele behoeften.

Wat kost Microsoft Dynamics 365 onderhoud en support?

Dat is afhankelijk van een aantal factoren. Zoals welke componenten binnen het Dynamics-domein je afneemt, het aantal gebruikers en het aantal en de complexiteit van je integraties en extensies, maar natuurlijk ook het niveau van support dat je nodig hebt.

Wat houdt het governance-model voor Managed Services in?

Ons doordachte governance-model bepaalt per klant onder andere welke Managed Services worden afgenomen, wie de stakeholders zijn, waar de verantwoordelijkheden liggen en hoe vaak de partijen bij elkaar gaan zitten. Op deze manier vormt het governance-model een solide basis voor het naadloos beheren van alle interacties tussen klanten en het supportteam van Conclusion MBS.

Verder praten over Microsoft Dynamics support?

Mail of bel Jan-Douwe gerust.

Jan-Douwe Jilderda

Jan-Douwe Jilderda

Directeur
jan-douwe.jilderda@conclusion.nl