Zakelijke dienstverlening
Naar de optimale klantbeleving en grip op kosten. Professionele dienstverleners zetten in op gericht innoveren en versneld digitaliseren.

Nu gas geven
De economische en maatschappelijke impact gevolgen van COVID-19 dwingt zakelijke dienstverleners om versneld hun bedrijfsvoering te optimaliseren en te transformeren. Snelle actie heeft prioriteit, maar wel met het oog op duurzaam effect. Als investering in de toekomst dus. Daarmee werkt heeft de COVID-19 pandemie (en het effect op onze samenleving en economie) als aanjager gefunctioneerd op van de transformatie van producten, diensten en organisaties nú. Dit zal ook ‘post-corona’ zeker niet volledig worden teruggedraaid. Ook investeringen in nieuwe hybride vormen van communicatie en samenwerking zijn blijvend.
De klant staat centraal
Kunnen we onze klanten nog beter bedienen en echt aan ons binden? Die vraag werkt bij veel dienstverleners als een katalysator in hun digitale transformatie. ‘Customer centric’ ontwikkelen zij nieuwe producten en diensten, ondersteund met slimme data via een handige app (of toepassingen). Innovaties richten zich vooral op het versneld ontwikkelen van nieuwe customer journeys en het denken vanuit waardeketens. Organisaties die tot in hun kernprocessen digital worden, blijken het best aan de behoeften van hun klanten te kunnen voldoen. Met als extra voordeel: kostenverlaging.
Anders werken, anders inrichten
De plek waar de meeste mensen werken is door Covid-19 veranderd. En daarmee ook hun manier van werken. Thuiswerken vervangt fysieke contactmomenten door het gebruik van digitale tools. Dit zal na corona niet - en zeker niet volledig – worden teruggedraaid. Ook investeringen in nieuwe vormen van communicatie en samenwerking zijn blijvend.

Movares: ICT geborgd
Sinds 2016 besteedt Movares zijn ICT-dienstverlening uit aan Future IT. Van datacenter tot technisch beheer van bedrijfsapplicaties.
Waar kunnen wij helpen?
De juiste data voor de juiste keuzes
Door de veranderde marktomstandigheden staat grip op kosten - en de voorspelbaarheid ervan - centraal. Zakelijke dienstverleners zoeken daarom naar mogelijkheden om te flexibiliseren en te besparen. Het samenbrengen en analyseren van de juiste data maakt snellere en betere besluitvorming mogelijk. Gebaseerd op reëel inzicht, met uitzicht op scherpe businesskansen.
Anders werken, anders inrichten
Met het oog op long term loyaliteit van je klant helpt Conclusion je bij een optimale Customer Experience. Onze professionals ontwikkelen nieuwe customer journeys, waarin alle touchpoints zijn meegenomen. Op basis daarvan voeren we, door middel van Low Code technologie, snelle front-end ontwikkelingen door. Gekoppeld met back-endsystemen maken we je diensten optimaal klantgericht.
Verandering omarmen
Je mensen meenemen: vanuit Conclusion ondersteunen we de ontwikkeling van nieuwe competenties en rollen binnen uw organisatie. Inclusief de speciale leerinterventies waar deze coronatijd om vraagt. Interactieve leerplatforms geven medewerkers de skills en het vertrouwen dat ze klaar zijn voor de next step. We leveren niet alleen de techniek, we begeleiden ook de adoptie van innovaties.
Any place, any time
Of je thuis werkt of op kantoor maakt voor ons niet uit. En mixen kan ook natuurlijk. Voor elke werksituatie en -locatie voorzien we in een veilige werkplekinfrastructuur. Onze Cloud Workspace biedt medewerkers - individueel of in samenwerking - alle ruimte en faciliteiten.
Sneller en beter
Menselijk handelen blijft feilbaar. Onze professionals maken een analyse welke handmatige handelingen via RPA geautomatiseerd kunnen worden. De winst is tweeledig. Fouten komen significant minder voor en de doorlooptijd van processen wordt verkort. Sneller en beter, het klinkt eenvoudig. Samen maken we het waar.
End to end ontzorgd
Het optimaliseren van de bedrijfsvoering is een complex veranderingsproces. Dat vraag om voldoende aandacht vanuit het management. Wij ontzorgen klanten door de regie te nemen op deze transformatieprocessen en ze als programma of project te coördineren.

Als je organisatie niet compliant blijkt
Bij een contractverlenging bleek een organisatie niet compliant te zijn volgens de nieuwe afspraken. Conclusion sprong te hulp.

Klaar voor de service van morgen
Marktleider Facilicom Services zet in op operationeel resultaat en kansen voor nieuwe typen diensten.
Benieuwd naar de praktijk?
Met wie we trots samenwerken







Meer weten over het versnellen van je dienstverlening?

Sander Rosenhart