Axxicom: Intelligent Forecasting voor optimalisatie van dienstverlening aan passagiers op Schiphol
Axxicom Airport Caddy is onderdeel van Trigion en maakt deel uit van Facilicom Group – een van de grootste facilitaire dienstverleners van Nederland. Al ruim twintig jaar verzorgt Axxicom op luchthaven Schiphol de assistentie aan passagiers met verminderde mobiliteit. Met meer dan 800 collega’s zorgt Axxicom er dagelijks voor dat passagiers goed begeleid worden op Schiphol: van binnenkomst tot aan het vliegtuig, en andersom.
Klant
Axxicom

Markt
Reizigersvervoer
Thema
Factbased improvement
Publicatiedatum
22 januari 2025

Hot ITem Conclusion en Future Facts Conclusion hebben ons forecastproces verbeterd met een AI-model dat steeds betrouwbaarder wordt. Dankzij nauwkeurige voorspellingen sluit de personele planning nu beter aan op de realiteit, wat onze dienstverlening merkbaar heeft verbeterd. Met hun expertise hebben ze onze behoeften weten te vertalen naar een effectief eindproduct en daarin alle beloftes waargemaakt.
Gijs Dekkers
Manager Business Control
