We zwaaien de Read.me uit

Sinds 1997 maken wij ons tijdschrift Read.me met enorm veel plezier. Online communicatie heeft sinds vorig jaar bij veel organisaties een enorme vlucht genomen, ook bij ons. Hierdoor zijn we gaan nadenken. Is, hoe prachtig de Read.me ook is, het wel duurzaam om een blad in zo’n grote oplage te laten drukken, verpakken en verzenden? En past digitaal informeren in dit snelle, online tijdperk wellicht niet beter bij het grootste gedeelte van onze doelgroep? Wij denken dat het antwoord op de laatste vraag “ja” is en hebben daarom besloten dat Read.me 47 de laatste editie van de Read.me was.

9 december 2021   |   Nieuws   |   Door: Furore Conclusion

Deel

Read.me Furore magazine

Digitale nieuwsbrief

Omdat we het fijn vinden om onze relaties op regelmatige basis op de hoogte te houden over onze mooiste projecten, evenementen en dienstverlening lanceren we volgende week onze digitale nieuwsbrief. Abonnees ontvangen de nieuwsbrief ongeveer een keer per kwartaal. Ook op de hoogte blijven? Abonneer je dan nu op onze nieuwsbrief