• Expertises

    Door middel van welke expertises we jouw organisatie ondersteunen

  • Meer over de producten waarmee we jou en jouw organisatie ondersteunen

  • Hoe we met succes voor een scala aan klanten van betekenis zijn geweest

  • Over ForeyeT, onze werkwijze en wat we voor je kunnen betekenen

  • Nieuws, events en artikelen van ForeyeT

  • Nieuwsgierig geworden? Kom werken bij Conclusion ForeyeT

24/7 top beschikbaarheid op missie kritische publieke systemen

We zorgen voor continue top beschikbaarheid op missie kritische publieke systemen waarvoor we verschillende hard- als softwareoplossingen aanbieden. 

Klant

ProRail

Markt

Reizigersvervoer

Publicatiedatum

9 februari 2021

Een van kwaliteiten is dat we zorgen voor 24/7 top beschikbaarheid op missie kritische publieke systemen. Onze service engineers zijn dag en nacht bezig om te waarborgen dat alle kritieke systemen blijven werken. Reizigersinformatie moet altijd beschikbaar zijn, zodat de reiziger op het juiste moment de juiste informatie kan verkrijgen. We kunnen zowel hard- als softwareoplossingen aanbieden. Vaak ontwikkelen wij de software voor een bestaand product welke we reviseren om eventuele storingen te verminderen. Hierbij willen we vendor locks voorkomen bij onze klant. Sinds 2014 hebben we al ruim 1000 preventieve onderhoudsacties gedaan in de vorm van complexe mid-life upgrades, welke zowel hard- als softwareactiviteiten bevatten. 

We onderhouden op verschillende manieren missie kritische publieke systemen. Zo zorgen we sinds 2014 ervoor, in opdracht van Nomad Digital Ltd., dat de On Board Information Services (OBIS) voor onze klant Nederlandse Spoorwegen (NS) optimaal werken. Het systeem OBIS is het IT en Reisinformatiesysteem op de Nederlandse Intercity's en Sprinters van NS en andere vervoerders. Dankzij dit systeem worden de reizigers aan boord van een trein voorzien van gratis WiFi. Ook wordt er reizigersinformatie en andere content getoond aan boord van de trein op de schermen. Op afstand kunnen treinen gemonitord worden. We hebben nieuwe gps-modules geïnstalleerd in alle intercity’s waardoor de positiebepaling van de trein nog nauwkeuring wordt. Ook hebben we de antennes en modems van de treinen geupgrade zodat ze op 4G netwerk draaien. Meer dan 20.000 treintoestellen in Nederland zijn voorzien van het OBIS-systeem en tijdens onderhoud of eventuele storingen, werken onze service engineers tijdens de dienstregeling door om werkzaamheden te verrichten. Zo ontzorgen wij onze klant zonder voor vertraging te zorgen bij de reiziger.

Daarnaast onderhouden we alle digitale reisinformatie displays van ProRail, welke reisinformatie tonen over het treinverkeer. Deze displays hangen in elk station in Nederland in verschillende maatvoeringen. Wanneer er een storing plaatsvindt, zorgen we ervoor dat in maximaal 4 uur tijd een specialist ter plaatse is om het probleem vast te stellen en op te lossen. 

Om het verblijf op de perrons te verbeteren, is in 2013 RailTV gelanceerd. RailTV bestaat uit dagelijks wisselende uitzendingen, getoond op digitale schermen verdeeld over de perrons. Wij zijn betrokken bij dit project om de software van de displays te ontwerpen en te installeren op de perrons. In samenwerking met ProRail werden alle stations in Nederland voorzien van RailTV. 

Terug naar onze case studies
Business Done Differently Powered by Conclusion
© Conclusion 2021   |  De kleine lettertjes  |  Privacy
  • Expertises
© Conclusion 2021   |  De kleine lettertjes  |  Privacy