4NG gaat verder als Conclusion Experience

Vanaf vandaag gaat fullservice digitale bureaugroep 4NG verder onder de naam Conclusion Experience. In 2021 werd 4NG al onderdeel van Conclusion, met als doel de digital experience propositie van de business transformatie en IT-dienstverlener te versterken. De afgelopen 2,5 jaar bediende 4NG steeds meer Conclusion brede klanten, waardoor de naamswijziging een logische vervolgstap is. 

22 april 2024   |   Nieuws   |   Door: Conclusion

Deel

4NG gaat verder als Conclusion Experience

Gedeelde bedrijfscultuur en visie 

De naam Conclusion Experience weerspiegelt het brede spectrum van diensten dat de digitale bureaugroep aanbiedt, variërend van design tot performance en transactionele ontwerpen. Bovendien onderstreept de naamswijziging de verdere samenhang binnen het Conclusion-ecosysteem, zowel voor opdrachtgevers als voor collega’s. Het benadrukt de gedeelde bedrijfsstructuur en -overtuigingen van beide organisaties, die naadloos op elkaar aansluiten. 

Michiel Kroeks, Director Conclusion Experience: “Ik ben erg trots dat we vanaf vandaag verdergaan als Conclusion Experience. Conclusion en 4NG waren twee organisaties met een vergelijkbare bedrijfsstructuur en dezelfde visie, elk met hun eigen expertise. Naarmate we steeds meer klanten gezamenlijk bedienen, hebben we gemerkt dat het onlogisch is om vast te houden aan de scheiding tussen de twee merken. ‘Experience’ is een veelomvattend begrip dat goed belichaamt waar wij als organisatie voor staan. Ik kijk ernaar uit om de komende jaren als Conclusion Experience verder te groeien en de digitale ervaring van opdrachtgevers volledig laten integreren met hun IT-landschap.” 

Ton Renes, oprichter van 4NG: “Om vanaf heden verder te gaan onder de naam Conclusion Experience voelt als een natuurlijk gevolg van de steeds intensiever wordende samenwerking met Conclusion. Onze nieuwe naam past beter bij waar we als organisatie voor staan. Bovendien draagt de verdere verbinding met het Conclusion-ecosysteem bij aan het verwezenlijken van de internationale groeiambities die we samen met Conclusion hebben. Ik heb veel vertrouwen dat we dankzij deze stap van nog meer toegevoegde waarde kunnen zijn voor onze klanten.”  

Seger Theuns, Director Conclusion Nederland: “De naamswijziging van 4NG naar Conclusion Experience is een mooie volgende stap in de verdere versteviging van het Conclusion ecosysteem. Het versterkt onze gedeelde visie, werkwijze en toewijding aan het leveren van de beste dienstverlening aan onze klanten. Ik kijk ernaar uit om meer waarde toe te voegen voor onze klanten op het gebied van digital experience en performance. Zodat we klanten nog beter op alle vlakken kunnen bijstaan in het behalen van hun doelstellingen.” 

Over Conclusion Experience 

Conclusion Experience is een bureaugroep die opdrachtgevers faciliteert op elk gebied van de digitale klantreis en klantervaring. Het bedrijf opereert binnen drie domeinen, namelijk digital strategy, development & data en performance marketing & growth. Met een gedreven groep professionals realiseert de bureaugroep digitale ambities van organisaties ‘end to end’ vanuit hun expertises en ondernemersgeest. Conclusion Experience bestaat uit elf bedrijven en telt 460 medewerkers.

Ook interessant!

Nieuws
Royal FloraHolland samenwerking met Conclusion voort

Royal FloraHolland tekent opnieuw voor vijfjarige samenwerking met Conclusion

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Conclusion

ALTIJD UP-TO-DATE

Met onze maandelijkse nieuwsbrief ben je altijd op de hoogte van relevant Conclusion-nieuws, interessante businesscases en de laatste trends van onze experts. Eenvoudig in je mailbox. Dat wil je niet missen.