Kwaliteitsbeleid

Borging van onze dienstverlening en ambities. 

Conclusion Mission Critical markten

Missie

Conclusion Mission Critical geeft, solo of in samenwerking met andere Conclusion bedrijven, invulling aan de vraag en behoefte van de klant. Onze missie is dan ook “In control today, innovate for tomorrow”. Het leveren van diensten aan prominente bedrijven in het hart van de maatschappij en waarborgen dat deze diensten beschikbaar, wendbaar en weerbaar zijn. Oftewel: ‘Nachtrust as a Service’.

Ambitie

Conclusion Mission Critical streeft er naar de beste Mission Critical IT-dienstverlener van Nederland te zijn. Wij zijn dé partner, dienstverlener, innovator/disruptor en staan bekend om onze focus op:

  • Customer intimacy (creatie)
  • Opex (optimalisatie)
  • Run (vlekkeloze systemen)
  • Change (voortdurende ontwikkeling)
  • Stabiliteit en veiligheid (betrouwbaarheid)
  • Wendbaarheid en weerbaarheid (agile)

Kwaliteitsbeleid

Om onze missie en ambitie te realiseren heeft Conclusion Mission Critical het KwaliteitsManagementSysteem (KMS) als onderdeel van onze ontwikkeling ingevoerd en gecertificeerd (ISO9001:2015). Met dit beleid borgen wij enerzijds onze klantgerichte dienstverlening, welke conform de afspraken met en verwachtingen van de klant wordt uitgevoerd, en anderzijds dat onze processen beheerst en efficiënt worden uitgevoerd.

Ons beleid wordt periodiek, maar minimaal éénmaal per jaar, geëvalueerd.

Onze certificaten

Conclusion Mission Critical bezit de volgende certificaten:

  • ISO 22301 (Bedrijfscontinuïteit)
  • ISO9001:2015 (Kwaliteitsmanagementsysteem)
  • ISO 20000 (IT Service Management)
  • ISO 27001 (Informatiebeveiliging)
  • NEN 7510 (Informatiebeveiliging binnen de gezondheidszorg)
  • ISAE 3402 Type II (Accountantsverklaring dat onze interne beheersprocessen 'in control' zijn. )

Meer weten?

Over onsContact

Meer weten over ons kwaliteitsbeleid?

Neem contact op met onze kwaliteitsmanager: Nanda Droog, ndroog@conclusion.nl

Conclusion pand in Utrecht

Conclusion Mission Critical

+31 (0)30 219 38 00