Werknemer tevredenheid staat centraal in de dienstverlening van Conclusion Enablement, een uitgangspunt dat terug te vinden is in al onze diensten, zo ook binnen Connectivity. Een slecht presterend of instabiel netwerk heeft direct invloed op de werkomgeving en tevredenheid van de eindgebruiker.
Met de dienst Netwerk User eXperience Insight (UXI) biedt Conclusion Enablement inzicht in de eindgebruikerbeleving. De UXI sensoren gedragen zich als een eindgebruiker en voeren periodieke analyses uit, gelijk een gebruiker. De verzamelde meetdata wordt gebruikt om analyses van te maken zodat inzichtelijk is wat de nominale responsetijden zijn en wanneer
deze responsetijden (te) hoog zijn.
De periodieke analyses die vanuit de UXI sensoren worden uitgevoerd zijn gericht op:
- Fysieke LAN en WLAN kwaliteit;
- Responsetijden en kwaliteit van interne netwerk gerelateerde servers als DNS en DHCP;
- Responsetijden van interne webservers;
- Responsetijden van externe SaaS diensten als Teams, AFAS, etc.
De responsetijden van interne- en externe servers of diensten worden in overleg met de klant gevuld. De klant kan zo zelf live zien of de voor haar belangrijke diensten en omgevingen beschikbaar zijn voor haar eindgebruikers.