De facilitaire dienstverlening

Conclusion heeft in korte tijd, samen met specialisten, een PowerApp gemaakt om data uit verschillende sensoren en applicaties te verzamelen.

Klant

Klantcase

Wit vlak

Markt

Zakelijke dienstverlening

Publicatiedatum

12 mei 2022

Meeting met collega's rondom een tafel

De vraagstelling

Een landelijk opererend bedrijf in de facilitaire dienstverlening, met >10.000 medewerkers en veelal grote klanten, is op zoek naar innovatieve manieren om meer waarde voor klanten te leveren. Eén van de problemen die de klant heeft, is de tijd die verloren gaat met het zoeken naar hulpmiddelen. En daarbij ook de informatie over de staat van die hulpmiddelen. De informatie is in de basis allemaal ergens aanwezig binnen de klantorganisatie, maar om dit gestructureerd en overzichtelijk op het juiste tijdstip op de juiste plek te krijgen, dat is nog niet zo eenvoudig. Het gevolg is dat er veel tijd besteed wordt aan zoeken en dat er risico’s zijn in het gebruik van hulpmiddelen die niet de juiste status hebben.

De oplossing

Conclusion heeft in een kort traject, samen met de innovatiemanager en integratiespecialisten van de klant, een PowerApp gemaakt. Het integratieplatform verzamelt de data uit verschillende sensoren en applicaties, de PowerApp toont de gebruiker op een tablet precies die informatie die in die kamer op dat tijdstip van belang is. Welke assets staan hier, wat is de onderhoudsstatus van die assets, en op welke assets is een actie nodig.

Het resultaat

Bij het betreden van elke ruimte zorgt de App dat hij actuele data ophaalt van de assets in die ruimte. Zo zie je alleen wat je nodig hebt op het moment dat je het nodig hebt.

Digitale tansformatie binnen de zakelijke dienstverlening

Conclusion in de zakelijke dienstverlening

Zakelijke dienstverlening is één van de markten waar we met het Conclusion ecosysteem écht impact maken. Ben je benieuwd naar onze gezamenlijke dienstverlening in de zakelijke dienstverlening?

Terug naar het case overzicht