NS

Elke dag werken we bij Conclusion aan het openbaar vervoer van Nu.

Ik zie je straks.
Ik zie je niet.
Ik zie je Nu!

De hele reis lang kon ik maar aan één ding denken. Is hij er wel? Hij zal toch wel komen? Hoe herken ik hem? Vol perron. Mensen rennen. Ik moet de roltrap af. En daar, voor de kiosk: dat moet hem zijn. Of … Waarom staat hij dan zo te staren op zijn mobiel?! Hij is het toch wel? Een blik. Een grijns. Een ping op mijn mobiel. Mijn date op Duivendrecht. Dank je wel NS!

Elke dag werken we bij Conclusion aan het openbaar vervoer van Nu

Op een doordeweekse dag gidst Conclusion 1,3 miljoen treinreizigers van vertrekpunt naar eindbestemming via 2200 borden in stationshallen

en op perrons.

 

Van minuut tot minuut de juiste reisinformatie

Onze specialisten zorgen er mede voor dat de treinen op tijd rijden, dat de machinisten en hoofdconducteurs weten op welk perron zij hun volgende trein moeten besturen en dat reizigers van minuut tot minuut de juiste reis-
informatie krijgen. Van apps en website tot de schermen in de trein en de blauwe borden en omroepberichten op de perrons. ‘Beste reizigers…’

 

Drukbezet hoofdrailnet 

Nederland mag trots zijn op het openbaar vervoer anno Nu. NS behoort tot de beste drie spoorwegmaatschappijen wereldwijd. Alleen Tokyo en Zwitserland steken ons de loef af qua punctualiteit en algemeen klantoordeel. Maar hé: zij hebben niet zo’n drukbezet hoofdrailnet zoals dat van Nederland.

 

Samen bouwen aan nieuwe reizigersinformatie

Buitenlandse reizigers zijn verbaasd over de goede openbaar vervoer voorzieningen tegen lage prijzen. Nu – op dit moment – bouwen we samen met NS aan nieuwe gratis reizigersinformatie. Daarnaast denken we binnen Conclusion hard na over nieuwe ‘handheld’ informatiesystemen voor conducteurs en machinisten en slimme ‘on board information’ voor treinen en metro.

 

Handige innovaties

Zoals de door ons ontwikkelde instaphulp voor een stedelijke metro-/ tramaanbieder: de reiziger ziet in één oogopslag waar en wanneer hij instapt voor zijn volgende rit.