• Expertises

    Door middel van welke expertises we jouw organisatie ondersteunen

  • Hoe we met succes voor een scala aan klanten van betekenis zijn geweest

  • Over AFAS Solutions, onze werkwijze en wat we voor je kunnen betekenen

  • Nieuws, events en artikelen van AFAS Solutions

  • Nieuwsgierig geworden? Kom werken bij AFAS Solutions

Happy customers

De klanttevredenheid van onze AFAS beheerklanten is verder gestegen naar een 8.3. #trots

4 juli 2018   |   Nieuws   |   Door: Conclusion AFAS Solutions

Deel

Klanttevredenheid 002 111996482366
Klanttevredenheid 002 111996482321

De resultaten over het eerste half van 2018 zijn bekend. De kwaliteit van de dienstverlening is verder toegenomen en wordt gewaarderd door de gebruikers met een gemiddeld cijfer van 8,3.

Met de introductie van een nieuw helpdesksysteem zijn we nog beter in staat onze dientsverlenging te leveren en aan te scherpen. Op klantniveau is inzichtelijk wat er allemaal speelt, welke problemen er zich voor doen maar vooral hoe we proactief de performance van het AFAS systeem kunnen verbeteren.

Een ingespeeld team is in staat een goede performace te leveren. Even de feiten op een rij.

oplostijd2 111996899487
opgelost binnen sla 111996900674
opgelost na eerste contact 111996900647

Meer weten?

Over onsOnze casesOnze vacaturesNieuws & blogs

Met een gerust gevoel op vakantie?

Wij dragen zorg voor de continuïteit. Verzekerde nachtrust noemen we dat.

Sebastiaan Leeuwenkamp

Sebastiaan Leeuwenkamp

Directeur
Business Done Differently Powered by Conclusion
© Conclusion 2023   |  De kleine lettertjes  |  Privacy & Security  |  Cookies
  • Expertises
© Conclusion 2023   |  De kleine lettertjes  |  Privacy & Security  |  Cookies