WhitepaperDigital experience & performance

Vrijwel ieder bedrijf heeft als doelstelling om nieuwe klanten te werven en de omzet bij bestaande klanten te verhogen. Alleen door een bundeling van marketing- en IT-expertise kom je tot de juiste inrichting van een Digital Experience Platform (DXP). Zo verbeter je de digitale klantreis en verhoog je de conversie.
Zo verbeter je de digitale klantreis en verhoog je de conversie

Download

Krijg grip op je uitdaging met eenHeldere strategie

De vraag is: hoe krijg je grip op deze uitdaging? Hoe zorg je ervoor dat alle medewerkers in een marketing- of salesrol hun activiteiten op elkaar afstemmen en samen de customer journey vormgeven en bewaken? En hoe kun je dit alles ondersteunen met een DXP?

Heldere strategie

Analyse ‘as is’

Formulering ‘to be’

Doelarchitectuur en roadmap

Wil jij je digitale customer journey verbeteren enje conversie verhogen?

Eugene Reijgersberg
Eugene ReijgersbergClient Director
  • +31 30 219 3800
  • info@conclusion.nl
  • Bekijk LinkedIn