Project Who Cares?! onderdeel van programma Conclusion Cares

Conclusion staat in het hart van de samenleving: we dragen ertoe bij dat werk, zorg en vervoer makkelijker, veiliger en efficiënter verlopen. Maar óm die meerwaarde aan onze samenleving te kunnen leveren, zijn we ook gebruiker ervan. Dus is het niet zo gek om naast alle aandacht voor bits en bytes ook de returnvraag te stellen: wat doen we ervoor terug? Conclusion Cares.

16 oktober 2019   |   Nieuws   |   Door: Conclusion

Deel

Conclusion levert bijdrage voor het goede doel

Conclusion staat in het hart van de samenleving: we dragen ertoe bij dat werk, zorg en vervoer makkelijker, veiliger en efficiënter verlopen. We doen dit in missie- en maatschappijkritische IT-projecten, waarvoor we diensten, producten en concepten leveren. Maar óm die meerwaarde aan onze samenleving te kunnen leveren, zijn we ook gebruiker ervan: we consumeren producten en materialen, veroorzaken afval en emissies en vragen bij onze werkzaamheden veel van onze mensen. Dus is het niet zo gek om naast alle aandacht voor bits en bytes ook de returnvraag te stellen: wat doen we ervoor terug?

Conclusion Cares

Met ons programma Conclusion Cares geven we antwoord op en invulling aan de vraag: wat doen we ervoor terug? Naast een continue programma zijn we in 2019 ook het project Who Cares?! gestart.

Who Cares?!

Tijdens het interactieve programma Who Cares?! zijn wij samen met al onze collega’s op zoek gegaan naar goede doelen die Conclusion in 2019 kon steunen. Who Cares stimuleert zo Conclusion collega’s om na te denken waar zij graag impact willen maken.

Who Cares?! programma

Alle medewerkers konden hun sponsoridee indienen. Een beoordelingscommissie heeft uit alle inzendingen 15 beste ideeën geselecteerd. Deze 15 beste ideeën kregen allemaal een startsteun
van € 500 voor hun goede doel.

Maar dat was nog niet alles. Deze 15 collega’s kregen daarna de kans om via een pichtvlog/filmpje alle collega’s binnen het Conclusion ecosysteem te overtuigen dat hun idee de meeste impact zou maken. Dit leverde een mooie interne campagne op om zoveel mogelijk stemmen binnen te halen.

De 3 goede doelen met de meeste stemmen op het filmpje kregen nogmaals en mooie bijdrage van € 2000 voor hun goede doel.

Een ding is zeker. Er kan meer dan je denkt.

Merel Kuiper

Merel Kuiper

Coördinator Kwaliteit en MVO
+31 6 45 21 01 15