Giarte 2018/2019; centraal stellen klantbehoefte grote kracht van Conclusion

Conclusion heeft dit jaar in het Giarte Outsourcing Performance Onderzoek een zogenaamde Easiness-score van 82% behaald. De hoogste score in de peergroup ‘Large Size’.

29 juni 2018   |   Nieuws   |   Door: Conclusion

Deel

purpose giarte

Deze Easiness-score laat het gemak zien dat onze klanten ervaren om zaken buiten de gecontracteerde dienstverlening geregeld te krijgen. “Conclusion stelt de klantbehoefte centraal en niet het contract”, zo concludeert Giarte.

Een mooi compliment voor onze collega’s die 24/7 voor onze klanten klaarstaan. En het wordt nog mooier; want de relatie en het onderling vertrouwen worden beloond met een bovengemiddelde Giarte Trust Score van 78.

Giarte Outsourcing Performance 2018/2019

De Outsourcing Performance is een jaarlijkse onafhankelijke benchmarkstudie waarin Giarte de tevredenheid van IT-outsourcing dienstverleners onderzoekt. Centraal staat daarbij de vraag in welke mate klanten hun IT-partners aanbevelen, een goede relatie ervaren en elkaar wederzijds kunnen vertrouwen. Voor de klanttevredenheid wordt in het Giarte onderzoek onderscheid gemaakt tussen drie verschillende domeinen op het gebied van IT-dienstverlening. Application Management (AM), Infrastructure Management (IM) en End User Management (EUM).

Conclusion scoort hoog op alle domeinen

Conclusion neemt voor het derde jaar deel aan het Giarte onderzoek met 23 klantevaluaties. Ook dit jaar zijn de ondervraagde klanten bijzonder positief wat resulteert in een Giarte Trust Score van 78 en een Easiness-score van 82%. Dit geldt ook voor de top 2 scores voor klanttevredenheid in Application Management (8,1) en End User Management (7,9).

Conclusion onderscheidt zich van haar peers, voor de 3e keer op rij, positief door de manier waarop zij haar dienstverlening inzet, met een focus op kwaliteit en op de relaties met onze klanten. Het onderzoek laat zien dat we elke dag ons motto, Business Done Differently, waarmaken. We nemen de verantwoordelijkheid voor de ICT-omgeving van de klant over, geheel of in delen. Nachtrust as a Service noemen we dat. 24 Uur per dag, 7 dagen in de week. Naast het bieden van deze nachtrust weten we onze klanten ook nog steeds positief te verrassen met initiatieven buiten de bestaande contracten om; de Giarte WoW factor.

Trots

Engbert Verkoren, CEO: “Ik ben trots op de uitkomsten van dit jaar, zeker als het gaat om de hoogste Easiness score. Wij zetten daarmee de lijn van hoge klanttevredenheid binnen het Giarte Outsourcing Performance onderzoek door. Voor mij is dit een bevestiging dat onze IT- en domeinkennis zich in combinatie met onze ondernemende mentaliteit in praktijk concreet bewijst. Een compliment aan alle collega’s die zich 24/7 met hart en ziel inzetten voor onze klanten. Het sterkt de overtuiging dat wij als business ecosysteem met zelfstandige opererende bedrijven een breed spectrum aan dienstverlening met succes vanuit de klantbehoefte aanbieden. En belangrijker nog, dat onze klanten onze dienstverlening ook zeer positief waarderen. De scores zijn voor ons een extra prikkel om de ingezette weg te continueren: om onze kennis van business en domeinen verder te ontwikkelen en in te zetten voor de business transformatie van onze klanten. Business Done Differently, elke dag opnieuw!”