Beheers de vooruitgang, voordat het jou beheerst

Conclusion haakt in op de complexiteit van digitaal transformeren

Als digitale ontwikkelingen elkaar razendsnel opvolgen, hoe behoud je dan de controle? Want wie verandering niet in de hand heeft, valt in handen van verandering. De kunst van het digitaal transformeren is de vooruitgang beheersbaar maken, voordat het jou beheerst. Met deze boodschap haakt Conclusion in zijn nieuwe campagne in op de complexiteit waar organisaties dagelijks mee te maken hebben.

16 november 2023   |   Nieuws   |   Door: Conclusion

Deel

Beheers de vooruitgang

Want digitale transformaties zijn complex, juist ook voor grotere organisaties. Allemaal hebben ze ermee te maken, want niets doen is geen optie in de steeds sneller veranderende wereld. Hoe vaak zien we niet dat grote transformaties volledig uit de hand lopen in tijd en budget? Conclusion begrijpt die uitdaging en helpt zijn klanten met een beheerste aanpak te digitaliseren. In partnership, want niet het contract maar relaties zijn de basis voor succes. Conclusion is een ecosysteem van verschillende autoriteiten en expertises. Waarbij de bedrijven onderweg samen leren en uiteindelijk toewerken naar een resultaat wat werkt. Dat is de kunst van het digitaal transformeren. 

Compleet portfolio voor brede dienstverlening

Conclusion heeft een heel compleet portfolio in de Nederlandse markt opgebouwd. Vanuit de trend dat klanten blijven consolideren op het aantal partners, doen de autonome bedrijven in het Conclusion-ecosysteem steeds meer in samenhang. Het gewicht van het Conclusion-merk wordt hiermee groter. Naast de identiteit van de bedrijven geeft Conclusion nu meer invulling aan zijn gezamenlijke identiteit. Conclusion’s nieuwste campagne richt zich op de kracht van het ecosysteem. 

Herkenning creëren

Met de campagne wil Conclusion herkenning van zijn merk creëren op C-level. Op een kleurrijke manier, die past bij de diversiteit van het Conclusion-ecosysteem. Vanuit onze vier principes vertellen we hoe we digitale vooruitgang beheersbaar maken.  

We ambiëren het meest klant- en mensgerichte ecosysteem van Nederland te zijn.

Seger Theuns, Managing Director Conclusion Nederland
Behind the scenes | De kunst van het digitaal transformeren

Behind the scenes

Ontwerpstudio berendssebastiaan.nl legt uit hoe we - in samenwerking met Mensch Creative Agency en Blurred - van concept tot campagne zijn gekomen.
Beheers de vooruitgang

Campagnewebsite

De multichannel campagne draait de komende maanden op de radio, in het FD, online en out-of-home. Lees meer over onze vier principes en hoe we hier invulling aan geven op de campagnewebsite.

Radio

Ook in onze radiocommercial, te horen op Radio NPO1 en BNR Nieuwsradio, staat de transformatie van chaos naar beheersbaarheid centraal. Je hoort een jazzband, waarbij alle instrumenten - na tussenkomst van Conclusion - op elkaar afgestemd zijn en samenwerken. Net zoals we dat bij onze klanten doen.