myBrand doet beroep op Conclusion Mission Critical voor 24x7 monitoring en beheer
SAP-dienstverlener en kennispartner myBrand brengt de 24x7 monitoring van de SAP-systemen van hun klanten onder bij zusterbedrijf Conclusion Mission Critical.
15 oktober 2020 | Nieuws | Door: Conclusion Mission Critical
Deel
![Mission Critical Operations Center Utrecht Mission Critical Operations Center Utrecht](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fwww.datocms-assets.com%2F33413%2F1610980903-mission-critical-24-7-oc-utrecht.png%3Fcrop%3Dfocalpoint%26fit%3Dcrop%26h%3D992%26w%3D1984&w=3840&q=80)
Wereldwijde ondersteuning
Steeds meer sectoren werken 24x7. Dit ziet myBrand terug in de klantvraag. Een groeiend aantal vraagt myBrand om 24x7 monitoring en beheer te leveren op de SAP-omgeving. Ook ziet myBrand dat veel klanten SAP vanuit Nederland internationaal uitrollen, waardoor er gebruikers in alle tijdzones van de wereld zijn.
Essentieel onderdeel van de myBrand-dienstverlening is dan ook 24x7 IT-support. Om de beheerlast buiten kantooruren voor de myBrand-medewerkers te verkleinen, ging het bedrijf op zoek naar een partner op het gebied van 24x7 monitoring en eerste lijn beheer. Die werd gevonden binnen het Conclusion ecosysteem: Conclusion Mission Critical.
Conclusion Mission Critical is expert in 24x7 monitoring & kritisch IT beheer. Ze helpen ons met het leeuwendeel van de issues.
Werken in een 24x7 omgeving
Marc de Beer, directeur van Conclusion Mission Critical, zegt: “Onze expertise is het leveren van nachtrust aan onze klanten. Daarvoor werken wij 24x7 in onze Operations Centers in dag-, avond- en nachtdiensten, zodat we op ieder moment snel kunnen reageren. ‘Nachtrust as a Service’ noemen we dat! Dit doen we onder andere voor bedrijven die in het hart van de maatschappij staan, denk aan OV-bedrijven, energieleveranciers en de logistieke sector. Daar mogen we myBrand nu aan toevoegen.”