myBrand doet beroep op Conclusion Mission Critical voor 24x7 monitoring en beheer

SAP-dienstverlener en kennispartner myBrand brengt de 24x7 monitoring van de SAP-systemen van hun klanten onder bij zusterbedrijf Conclusion Mission Critical.

15 oktober 2020   |   Nieuws   |   Door: Conclusion Mission Critical

Deel

Mission Critical Operations Center Utrecht

Wereldwijde ondersteuning

Steeds meer sectoren werken 24x7. Dit ziet myBrand terug in de klantvraag. Een groeiend aantal vraagt myBrand om 24x7 monitoring en beheer te leveren op de SAP-omgeving. Ook ziet myBrand dat veel klanten SAP vanuit Nederland internationaal uitrollen, waardoor er gebruikers in alle tijdzones van de wereld zijn.

Essentieel onderdeel van de myBrand-dienstverlening is dan ook 24x7 IT-support. Om de beheerlast buiten kantooruren voor de myBrand-medewerkers te verkleinen, ging het bedrijf op zoek naar een partner op het gebied van 24x7 monitoring en eerste lijn beheer. Die werd gevonden binnen het Conclusion ecosysteem: Conclusion Mission Critical.

Conclusion Mission Critical is expert in 24x7 monitoring & kritisch IT beheer. Ze helpen ons met het leeuwendeel van de issues.

Roel Knoppers, vestigingsdirecteur myBrand

Werken in een 24x7 omgeving

Marc de Beer, directeur van Conclusion Mission Critical, zegt: “Onze expertise is het leveren van nachtrust aan onze klanten. Daarvoor werken wij 24x7 in onze Operations Centers in dag-, avond- en nachtdiensten, zodat we op ieder moment snel kunnen reageren. ‘Nachtrust as a Service’ noemen we dat! Dit doen we onder andere voor bedrijven die in het hart van de maatschappij staan, denk aan OV-bedrijven, energieleveranciers en de logistieke sector. Daar mogen we myBrand nu aan toevoegen.”

Meer weten?

Nieuws & blogsOnze expertisesOnze casesOver ons