• Expertises

    Door middel van welke expertises we jouw organisatie ondersteunen

  • Meer over de overkoepelende thema’s waarbinnen onze dienstverlening valt

  • Hoe we met succes voor een scala aan klanten van betekenis zijn geweest

  • Over Low Code Company, onze werkwijze en wat we voor je kunnen betekenen

  • Nieuws, events en artikelen van Lowcode Company

  • Nieuwsgierig geworden? Kom werken bij Conclusion Low Code Company

Een verleidelijkere showroom met behulp van Mendix

Met het low-code platform Mendix  hebben we een applicatie ontwikkeld om een audit te faciliteren.

Hoe krijg je alle dealers van verschillende automerken aangesloten op één proces en hoe bouw je vervolgens een tool die het auditproces volledig ondersteunt? Een knap staaltje verandermanagement inclusief het ontwerp, de bouw en het implementeren van een audittool. Met als resultaat: aantrekkelijke showrooms met zo min mogelijk administratieve handelingen.  

Klant

Automotive sector

Markt

Industrie

Publicatiedatum

11 december 2020

Een tool die het auditproces ondersteunt

Er zijn allerlei afspraken rondom de inrichting van een autoshowroom, denk hierbij aan banners op bepaalde plekken en bijvoorbeeld dat alle auto’s zijn gewassen, alle banden op spanning zijn etc. etc. Een autoshowroom moet zo gastvrij zijn dat de consument zich er thuis voelt.

Een dealer wordt dan ook op heel veel punten gecontroleerd. Elk jaar zijn er audits om te kijken wat de staat van het verkooppunt van de importeur is. Om het hele auditproces in goede banen te leiden maakte Conclusion Low Code Company de dealer audit tool. De audit tool ondersteunt het volledige proces van de audits.

Stap één is de zorgvuldige planning en voorbereiding van de audits.  De audit wordt automatisch gepland in alle agenda’s (integratie met Google Calendar), de tool zorgt er ook voor dat er automatisch brieven naar de dealer gaan.

Stap twee is de audit zelf waar auditors de bevindingen noteren en de resultaten door de binnendienst in de tool gezet worden. Dit resultaat is direct zichtbaar voor de directie van de dealer. Met dit systeem is het voor iedereen helder wanneer er een audit is, wat de resultaten zijn en of er eventueel nog aanpassingen benodigd zijn om de audit tot een goed resultaat te krijgen. Na de audit zijn managementrapportages beschikbaar en kunnen meerdere jaren of dealers of regio’s met elkaar vergeleken worden. 

Door automatisering en integratie meer tijd voor een aantrekkelijke showroom

Doordat de workflow zo goed wordt ondersteund door de tool, is er minder tijd nodig voor de audits. Het voorwerk en het nawerk wordt door de tool volledig uit handen genomen. De integratie met de Google agenda’s en via ESB met andere systemen zorgt ervoor dat het naadloos werkt. Zo verdoen de auditors hun tijd niet met administratie, maar besteden zij hun tijd aan dat waar ze goed in zijn: de importeur helpen om een zo aantrekkelijk mogelijk verkooppunt neer te zetten.

Business Done Differently Powered by Conclusion
© Conclusion 2021   |  De kleine lettertjes  |  Privacy
  • Expertises
© Conclusion 2021   |  De kleine lettertjes  |  Privacy