Conclusion Experience wordt digitale partner van ProRail

Conclusion Experience mag aan de slag met het beheer en de verdere ontwikkeling van de digitale kanalen van ProRail. De belangrijkste doelstelling is om een optimale user en employee journey neer te zetten op deze drie platformen.

27 maart 2023   |   Nieuws   |   Door: Conclusion Experience

Deel

Inés Plasmans-Levert Prorail en Michiel Kroeks

Utrecht – Fullservice digitale bureaugroep Conclusion Experience wordt partner voor de digitale kanalen van ProRail. Conclusion Experience, heeft de Europese openbare aanbesteding gewonnen voor het beheer en de verdere ontwikkeling van drie websites: ProRail.nl, WerkenbijProRail.nl en Spoordata.nl. De belangrijkste doelstelling is om een optimale user en employee journey neer te zetten op deze drie platformen. De samenwerking is per 23 november gestart voor maximaal acht jaar. ProRail en Conclusion werken al jaren samen op het gebied van cloudinfrastructuur, security en werkplekdienstverlening. Deze aanbesteding is gewonnen door Conclusion Experience, mede omdat hun ervaring en expertise goed aansluiten bij de toekomstplannen van ProRail. Conclusion Experience heeft bovendien Nederlandstalige developers in huis en het bedrijf biedt 24/7 support. Dit waren belangrijke voorwaarden.


De werkzaamheden van Conclusion Experience voor ProRail zijn gericht op het optimaal functioneren van de websites en het verbeteren van de user en employee experience. Conclusion Experience werkt voor ProRail aan innovaties, zoals applicatieontwikkeling gericht op de arbeidsmarkt en tooling om het klikgedrag van bezoekers inzichtelijk te maken. Ze bieden ook support en doen het beheer van de Optimizely software die wordt gebruikt voor de drie websites. Conclusion Experience is Platinum Europe partner van dit softwarebedrijf.


Inés Plasmans-Levert, Directeur Communicatie en Externe Betrekkingen bij ProRail: “We willen ProRail graag een frisse en moderne uitstraling geven, als organisatie én als werkgever. Conclusion Experience gaat ons helpen om onze stakeholders deze vernieuwde uitstraling te laten ervaren. We kennen Conclusion al goed doordat we met meerdere bedrijven binnen het ecosysteem samenwerken. Dat maakt deze aftrap van de samenwerking heel fijn. Bovendien heeft Conclusion Experience direct enthousiasme, proactiviteit, focus en meedenkend vermogen getoond. Met deze samenwerking slaan we een mooie brug tussen onze communicatieve doelen en het achterliggende IT- en datafundament.”


Michiel Kroeks, CEO van Conclusion Experience: “We zijn trots dat we deze aanbesteding hebben gewonnen en kijken er naar uit om voor ProRail op het digitale vlak het verschil te maken en hen te ontzorgen. Wij bekijken de zaken net even anders en zo hebben we ook de aanbesteding aangevlogen. Dat past goed bij een van de credo’s van ProRail: onder elk spoor liggen dwarsliggers. Het maatschappelijke karakter van de organisatie past ons als een handschoen. De werkzaamheden aan het spoor, en daarmee het zorgdragen voor veilig vervoer van passagiers én goederen waar ProRail zich voor inzet, maakt het werken voor deze klant extra bijzonder.”

Over Conclusion Experience
Conclusion Experience is een bureaugroep die opdrachtgevers faciliteert op elk gebied van de digitale klantreis en klantervaring. Het bedrijf opereert binnen drie domeinen, namelijk digital strategy, development & data en performance marketing & growth. Met een gedreven groep professionals realiseert de bureaugroep digitale ambities van organisaties ‘end to end’ vanuit hun expertises en ondernemersgeest. Conclusion Experience bestaat uit tien bedrijven en telt 400 medewerkers. 

Meer nieuws

Nieuws
Blauwe monsters sluiten zich aan bij Conclusion Experience

Blauwe Monsters sluit zich aan bij digitale bureaugroep Conclusion Experience