Conclusion ontzorgt KWF met digitale vernieuwing en innovatie
Een ICT-omgeving van vele jaren oud. Storingen die maar bleven zeuren. Cruciale applicaties op ruim 100 servers en 200 werkplekken. In maart 2015 vond KWF Kankerbestrijding het wel welletjes: de zoektocht naar een nieuwe partner vormde het begin van een vaste werkrelatie. Met Conclusion.
Klant
KWF Kankerbestrijding
Markt
Overheid, Openbare Veiligheid & Non-profit
Publicatiedatum
11 december 2020
De noodzaak van perfectie
KWF Kankerbestrijding financiert en faciliteert wetenschappelijk onderzoek en deelt kennis over kanker en de behandeling ervan. Om dat te goed doen is veel geld nodig. Precies waarom de communicatie ván en náár donateurs zo belangrijk is. De landelijke wervingsactie met vrijwilligers, de seizoensloterij, de vele privé- en zakelijke initiatieven en veel meer. Alles stipt geregisseerd en slim verbonden met elkaar’. Zoals dat alleen kan binnen een perfect georganiseerde ICT-omgeving.
Geen zorgen over je systemen
Een goede-doelenfonds als KWF moet kunnen doen waar het goed in is – IT moet daarbij helpen, ondersteunend zijn. Op die gemeenschappelijke basis ontzorgt Conclusion KWF op verschillende vlakken. Zoals het beheer van de systemen in de eigen Private Cloud in Nederland. Of zoals de vernieuwing van het digitale werkplekconcept. Bijzonder is ook de ultramoderne opzet van het callcenter. Hiervoor maakte KWF als eerste organisatie in Nederland de overstap naar Microsoft Skype for Business voor telefonie, in combinatie met Anywhere365 voor de contactcenter functionaliteit.
Méér disciplines binnen handbereik
KWF en Conclusion werken voor onbepaalde tijd met elkaar samen. Niet alleen voor de vernieuwing en innovatie van het ICT- systeem. Inmiddels leunt KWF bij Conclusion ook op de hulp bij Conclusion Future IT en Conclusion Digital. De beschikbare disciplines, de korte lijnen en de minimale inwerktijd: het zijn allemaal voordelen van het ecosysteem van Conclusion.