Salesforce
Met onze verregaande expertise van Salesforce helpen wij organisaties om klantrelaties te versterken, salesprocessen te optimaliseren en groei te realiseren. Wij combineren strategie, implementatie en beheer in schaalbare toekomstbestendige oplossingen.

Als gecertificeerd Salesforce-partner beschikken wij over uitgebreide productkennis en een bewezen trackrecord in meerdere sectoren. Samen met Salesforce ondersteunen wij in de nieuwste innovaties en oplossingen.

WWF: Efficiëntie en Innovatie in Actie
WWF-NL is één van de grootste natuur non-profitorganisatie van Nederland. Voor non-profitorganisaties zoals WWF is het essentieel om voortdurend in contact te blijven met hun achterban en hen te betrekken bij hun missie. Na een succesvolle digitale en data transformatie was het voor WWF van cruciaal belang om hun systemen, werkprocessen, campagnes en marketingautomatiseringen naar een hoger niveau te tillen qua effectiviteit.

Calor Gas: Optimalisatie & SAP integratie met Salesforce
Calor Gas stond voor de uitdaging om hun interne processen te optimaliseren en te automatiseren. Door de implementatie van Salesforce hebben we inefficiënties aangepakt en de algehele bedrijfsvoering verbeterd. Dit resulteerde in een snellere en nauwkeurigere dienstverlening, wat de klanttevredenheid aanzienlijk heeft verhoogd.

Motrac + Salesforce
Motrac Linde stond voor de uitdaging om hun groeiende dienstverlening te ondersteunen met efficiënte en gestroomlijnde bedrijfsprocessen. De behoefte aan centralisatie van klantprocessen, verbeterd relatiebeheer en servicebeheer, en integratie met externe databronnen was essentieel. Door de implementatie van Salesforce hebben we deze uitdagingen aangepakt en opgelost.

Waarom Conclusion als jouw Salesforce partner kiezen?
Klanten die gebruik maken van Salesforce





Klant aan het woord
Voor non-profitorganisaties zoals WWF is het essentieel om voortdurend in contact te blijven met hun achterban en hen te betrekken bij hun missie. Met Conclusion & Salesforce kan WWF zich nog beter richten op hun missie en hun impact op natuurbehoud vergroten.
Martijn Awater
Head of Digital & Data
