Digital Experience

Conclusion helpt uw organisatie met het menselijk perspectief

Alle technologie staat in dienst van de mens. Het ontzorgt, motiveert, mobiliseert en informeert. Bovendien komt het voort uit een menselijke behoefte. Vanuit dat perspectief komen de beste digitale oplossingen. Met Conclusion Digital voor jouw klanten en Bright Alley jouw werknemers. 

Met Customer Experience naar Customer Engagement  

Consumenten zoeken gemak, authenticiteit en maatschappelijke transparantie. Met de grote vertegenwoordiging van millennials, de digital natives, is een goed werkend product of dienst een voorwaarde, geen luxe. 

 

Een (klant)relatie is hard werken. Dus ook op ‘maandagochtend’ je beste kant laten zien. Met een consistente positieve klantervaring creëer je een band, en daarmee loyaliteit voor de lange termijn. 

 

Customer journeys & Service design

Naast de klantcontactmomenten met ‘customer journey mapping’, brengen we ook de bedrijfsprocessen in kaart. Dan kun je echt processen optimaliseren en transformeren. Een efficiëntere organisatie en een optimale klantreis kunnen processen stroomlijnen en kostenbesparende inzichten opleveren.

 

 

 

Het menselijk perspectief  

We ontwerpen experiences voor mensen om verbinding met de wereld te maken. Werken vanuit dat perspectief, dat is de human perspective.  

 

De tijd is rijp voor een mindshift: tegen het jaar 2022 zal voor de chief marketing officer klantervaring minstens zoveel prioriteit hebben als de winstgevendheid.

Anneke Zijlstra 111963575908

Consistent de juiste digitale ervaring bieden

Wij helpen bedrijven om de volgende, betere versie van zichzelf te worden door de toekomst vast te leggen in toekomstgerichte strategieën, producten, diensten en technologie. Door focus op de Customer & Employee Experience, vanuit menselijk perspectief. Alles om jouw klant en jouw medewerkers de best mogelijke digitale ervaring te bieden. Omnichannel. Wij combineren creativiteit, technologie en data.  

 

Anneke Zijlstra, domeinlead Digital Experience

Van learning naar employee performance 

Wat was de laatste keer dat je ergens volledig voor ging en dat doel ook behaalde? Bij Bright Alley zijn we gefascineerd door de kracht van intrinsieke motivatie. Lange tijd ogenschijnlijk vaag en ongrijpbaar. Maar inmiddels kunnen we belevingen creëren waardoor mensen zelf de noodzaak van veranderen inzien.

 

Bright Alley zet medewerkers in beweging

Hoe krijg ik mijn nieuwe medewerkers snel up-to-speed op gebied van cultuur, proces, producten? Hoe zorg ik ervoor dat mijn medewerkers compliant zijn? Hoe krijgen we iedereen mee in die nieuwe werkwijze? Als antwoord op deze vragen creëren en implementeren wij oplossingen op het snijvlak van didactiek, design en techniek. Waaronder e-learning, gamification, blended  leerprogramma’s, serious games en leaning apps. Deze oplossingen zorgen ervoor dat werknemers willen én kunnen excelleren en daardoor bijdragen aan het succes van hun organisatie.

 

 

Het menselijk perspectief in een zakelijke context 

Een succesvolle organisatie begint bij de medewerkers. Daarom staan ze bij ons centraal. In die (denk)ontwikkeling zijn we geen partij achter grote bureaus met dikke rapporten. Liever gaan we met jou de werkvloer op om samen verandering teweeg te brengen en medewerkers beter te laten presteren.

 

NFP 190061 064 111963647793

Bright Alley zet mensen in beweging met oplossingen die ervoor zorgen dat werknemers kunnen excelleren

Bright Alley zet mensen in beweging. Wij creëren oplossingen die bijdragen aan het succes van organisaties. Oplossingen die ervoor zorgen dat werknemers kunnen excelleren. Scherp, disruptief en onbevangen. Ons team telt 55 experts in didactiek, (game)design, user experience en learning technology. Curious experts. We zoeken buiten de gebaande paden naar oplossingen voor uw performance uitdagingen en leveren resultaat. Wat is uw uitdaging?

 

Eefje Albers, domeinlead Digital Experience

'Totara is een belangrijk instrument voor CITO, waarmee onze mensen zich ontwikkelen tot flexibele en innovatieve medewerkers'
Bregje van der Werf, L&D Consultant - CITO

Met Totara LMS professionaliseren we leren en ontwikkeling binnen Cito

“Met Totara LMS professionaliseren we leren en ontwikkeling binnen Cito. Leren en ontwikkelen is nu beschikbaar voor iedereen binnen de organisatie. Totara is voor Cito een belangrijk instrument om een leerklimaat te scheppen, waarmee onze mensen zich ontwikkelen tot flexibele en innovatieve medewerkers die bijdragen aan de business strategie van Cito. Bovendien maakt het leren leuk!” - Bregje van der Werf, L&D Consultant bij Cito

CITO helpt kinderen, jongeren en volwassenen de juiste plek te vinden door inzicht te creëren in hun ontwikkeling en mogelijkheden. Zo geven zij richting aan de toekomst van mensen. Om dit te kunnen doen is ook het juiste interne leerklimaat erg belangrijk. CITO zocht naar een manier om dit beter te managen. We hebben CITO hierbij geholpen door het leermanagement systeem Totara dusdanig neer te zetten, dat zij het leren binnen de organisatie effectief kunnen stimuleren en optimaliseren.
Lees meer over hoe een leermanagement systeem bijdraagt aan de business strategie
brightalley logo 111956983014
‘Waar staan jouw medewerkers?’
Bright Alley
Hoe zorgen we voor meer klantgerichtheid bij onze medewerkers? Hoe ga je van compliance-als-vinkjes naar compliant werk? Hoe krijgen we iedereen mee in die nieuwe werkwijze? Kortom: hoe zorgen we ervoor dat medewerkers het beste uit zichzelf halen? Begin bij het begin: zet je medewerkers in het Nu. Bright Alley levert daarvoor creatieve (leer)oplossingen op het snijvlak van didactiek, design en techniek. Waaronder e-learning, gamification, blended leer-programma’s, serious games en learning apps. Impact verzekerd.
Over Bright Alley
conclusion digital logo 111956983002
‘Vanuit de basis’
Conclusion Digital
User-centered design: het denken vanuit de behoeften van de eindgebruiker. Eindelijk begint dat standaard in de markt te worden. Maar waarom kiest de eindgebruiker Nu voor jouw product of dienst? In deze tijd van data-driven marketing, SEO-teksten en persuasive UX-methodieken lijken producten steeds meer op elkaar. In de kern gaat het om zoiets eenvoudigs als een gesprek tussen twee mensen.

Wat maakt jou anders dan je concurrentie? Jij. Jouw karakter. Jouw stijl. Dat is de basis. Conclusion Digital levert customer experience binnen vier expertisegebieden: digitale strategie, user experience, service design en technologie.
Lees meer over Conclusion Digital
Anneke Zijlstra
Een ding is zeker.
Er kan meer dan je denkt.
Bel Anneke Zijlstra +31(0)653215686