• Expertises

Klanttevredenheid 1e half jaar 2021

De zomerperiode is ook voor ons rustiger omdat veel van onze klanten ook genieten van een welverdiende vakantie. Voor ons ook een mooi moment om terug te kijken hoe onze service en dienstverlening is ervaren door onze klanten.

22 juli 2021   |   Nieuws   |   Door: Conclusion Volg Systeem

Deel

Trots op deze beoordelingen

Bij het sluiten van supportverzoeken en bij het afronden van projecten vragen wij onze klanten om hun tevredenheid. Bij supportverzoeken vragen wij de indieners een 'Goed' of 'Niet goed' te scoren. Bij de afronding van een project vragen wij klanten om decharge te geven op de uitgevoerde werkzaamheden en tevens vragen wij een tevredenheidsscore van 1 (ontevreden) tot en met 10 (tevreden). 

Wij zijn trots op deze beoordelingen, zeker gezien het feit dat ons contact afgelopen half jaar ook nog steeds vooral online plaatsvindt in verband met alle Covid-19 maatregelen. 

Business Done Differently Powered by Conclusion
© Conclusion 2021   |  De kleine lettertjes  |  Privacy & Security
  • Expertises
© Conclusion 2021   |  De kleine lettertjes  |  Privacy & Security