• Expertises

    Door middel van welke expertises we jouw organisatie ondersteunen

  • Hoe we met succes voor een scala aan klanten van betekenis zijn geweest

  • Over in welke markten en sectoren we voor onze klanten opereren

  • Over Learning Centers, onze werkwijze en wat we voor je kunnen betekenen

  • Nieuws, events en artikelen van Conclusion Learning Centers

  • Nieuwsgierig geworden? Kom werken bij Conclusion Learning Centers

Expertise

Klantsupport en helpdesk

Eén support- en servicedesk voor al jouw vragen!

Onze Support- en Servicedesk medewerkers helpen jouw medewerkers bij vragen over het proces van zoeken, boeken en organiseren van opleidingen tot en met evaluatie en financiële afhandeling.

Daarnaast adviseren zij jouw medewerkers graag over het aanbod in de opleidingscatalogus, maar helpen ook bij vragen over opleidingen die niet in de catalogus zijn opgenomen. Ook voor technische vragen over het LMS kun je bij onze support- en servicedesk terecht. Zij zijn de schakel tussen jouw verzoek en de technische oplossing. 

Onze Support- en Servicedesk medewerkers zijn het eerste aanspreekpunt voor jou en jouw medewerkers en  zijn elke werkdag bereikbaar van 08.00 – 17.30 uur.

Een ding is zeker. Er kan meer dan je denkt!

Meer weten? Bel of mail ons!

Jennifer Seldenrijk

L&D Adviseur
jseldenrijk@conclusion.nl
Business Done Differently Powered by Conclusion
© Conclusion 2021   |  De kleine lettertjes  |  Privacy
  • Expertises
© Conclusion 2021   |  De kleine lettertjes  |  Privacy