• Expertises

    Door middel van welke expertises we jouw organisatie ondersteunen

  • Hoe we met succes voor een scala aan klanten van betekenis zijn geweest

  • Meer over de overkoepelende thema’s waarbinnen onze dienstverlening valt

  • Over Implementation, onze werkwijze en wat we voor je kunnen betekenen

  • Nieuws, events en artikelen van Implementation

  • Nieuwsgierig geworden? Kom werken bij Conclusion Implementation

Reduceren van de CAIDI (Customer Average Interruption Duration Index) bij Stedin

De CAIDI (gemiddelde onderbrekingsduur) kent een neerwaartse trend, maar loopt achter op de doelstelling.

Klant

Stedin

Markt

Energie & Utilities

Thema

Prestatie- verbetering

Publicatiedatum

11 december 2020

Aanpak

Verder reduceren van de CAIDI door onderstaande verbeterinitiatieven tijdens de zomerperiode:

  • Doorvoeren procesverbeteringen:

    Verbeterd communicatieprotocol
    Oplossen storing met groter team
    Versnelde storingslocalisatie
  • Extra analyse op aanrijtijden: “wat is er nodig om de aanrijtijd onder de 30 minuten te krijgen?”
  • Optimalisatie zomer planning: vakanties vs. voldoende spreiding in de regio
Onderscheidend vermogen:
  • Commitment en focus vanuit regiomanagement
  • Oplossingen uitgewerkt in samenspraak met uitvoerenden
  • Implementatiessessies door project en mensen vanuit operatie
  • Resultaat van verbeteringen wordt gemeten
  • Uitgebreid communicatieplan naar Stedin organisatie waarin successen gedeeld worden
Kom in contact

Angelo Kaijser

Managing Consultant
akaijser@conclusion.nl
Business Done Differently Powered by Conclusion
© Conclusion 2021   |  De kleine lettertjes  |  Privacy
  • Expertises
© Conclusion 2021   |  De kleine lettertjes  |  Privacy