Johan Cruijff ArenA: Fanbeleving van het hoogste niveau met Dynamics 365 Sales
De Johan Cruijff ArenA in Amsterdam ontvangt jaarlijks honderdduizenden bezoekers voor verschillende evenementen. Of het nu gaat om een voetbalwedstrijd, festival of zakelijk evenement; klanten komen naar de Johan Cruijff ArenA om mooie momenten te beleven. Om voor al deze bezoekers een optimale fanbeleving te creëren, implementeerde de organisatie Microsoft Dynamics 365 sales. Het resultaat? Alle klantinformatie inzichtelijk op één plek, waardoor klanten een beleving krijgen die ze nooit meer vergeten.
Klant
Johan Cruijff ArenA
Markt
Retail, Voedsel & Agri
Thema
Adaptive enterprise applications
Publicatiedatum
15 april 2022
Versnipperde data
De Johan Cruijff ArenA investeerde flink op het gebied van automatisering en digitalisering. Al deze stappen gingen echter steeds meer een eigen leven leiden, waardoor klantgegevens soms wel in zes verschillende systemen waren vastgelegd. Daardoor was er geen volledig inzicht in essentiële klantinformatie. Tijd voor een nieuwe strategie dus, zodat de organisatie de wedstrijd weer kan winnen.
Klantgerichte en gepersonaliseerde campagnes
Conclusion MBS werd ingeschakeld voor raad en daad. De twee partijen besloten samen om alle versnipperde data bij elkaar te brengen met de Sales-app van het Dynamics-platform. Conclusion MBS ging aan de slag met de implementatie en de Johan Cruijff ArenA kan weer Champions League spelen. De data-integratie maakt bijvoorbeeld klantgerichte en gepersonaliseerde marketingcampagnes weer mogelijk. De klanten hebben nu voor de hele organisatie één gezicht en bestaan niet langer uit losse puzzelstukjes. Hierdoor creëert de organisatie een fanbeleving van het hoogste niveau.
Johan Cruijff ArenA: Extra dimension to the fan experience with Dynamics 365
We voelden ons vrij om scherp inhoudelijk de discussie te voeren. Dat maakt het verschil tussen goed opleveren en écht goed opleveren.
Marketingmanager Johan Cruijff ArenA: “De kracht van de samenwerking met Conclusion MBS zat hem vooral in de open benadering. Zowel op de werkvloer als op managementniveau konden we alles bespreken. We voelden ons vrij om scherp inhoudelijk de discussie te voeren. Dat maakt het verschil tussen goed opleveren en écht goed opleveren.”
Benieuwd naar de mogelijkheden van Microsoft Dynamics 365?
Neem contact op, we gaan graag in gesprek.